Το κάρμα δεν συγχωρεί

Θα μπορούσα να ξεκινήσω αυτό το κείμενο με την φράση "Πουτάνα απόσταση" αλλά πολλές φορές δεν είναι αυτή το πρόβλημα σε μια σχέση. Το πρόβλημα είναι ότι, η απόσταση φέρει και ευθύνες. Και δυστυχώς πολλοί αλλά και πολλές, δεν είστε σε θέση να τις διαχειριστείτε.
Αλλά η δική μου ιστορία είναι από άλλο ανέκδοτο. Λοιπόν ακούστε με προσεκτικά...Εγώ Θεσσαλονίκη αυτή Άρτα..Απόσταση 330 χιλιόμετρα.
Αυτή Άρτα, ο καινούριος γκόμενος Πάτρα. Και η αφορμή της για να χωρίσουμε ήταν η απόσταση..Δηλαδή ρε παιδιά..Έχω χάσει εγώ κάτι σε όλο αυτό; Δεν ξέρω...Μάλλον τον χρόνο μου έχασα μαζί της...
Μικρό θα είναι το κείμενο αλλά θέλω να της θέσω ένα ερώτημα

Πως νιώθεις λοιπόν αγάπη μου που ο καινούριος γκόμενος είναι ανεπαρκής; Πως νιώθεις που με αντικατέστησες για να καλύψεις τα κενά σου και εν τέλει τα διεύρυνες κι άλλο; Εύχομαι να νιώθεις όπως εγώ όταν με άδειασες.
Στο είχα πει, το κάρμα δεν ξεχνάει και δεν συγχωρεί.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις